Politica de returnare
Politica de
returnare
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile
consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu comerciantii, precum şi
pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are
dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice
decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la
art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand
de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de
returnare sunt suportate de consumator.
Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare
de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in
cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in
mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe
tehnici de comunicatie la distanta.
Dreptul de retur in 14 zile se adreseaza doar clientilor care
au achizitionat produse online de pe site-ul http://personalshop.ro/
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a
fost livrat.
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta
modificari fizice, urme excesive de uzura, murdare, patate, rupte, decopertate,
etc.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14
(paisprezece) zile de la data informarii PersonalShop.ro de catre Consumator
asupra deciziei sale de retragere din contract.
PersonalShop.ro va putea amana rambursarea contravalorii
produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi
conform careia acesta a fost expediat.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract
următoarele:
- contractele de prestări de servicii, după prestarea
completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres
al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul
că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului
de către Vanzator;
- furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile
prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
- furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de
programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
- furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia
contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
- furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un
suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al
Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că
îşi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica conform OUG
34/2014 art. 16.
Obligaţiile
care revin comerciantului în cazul retragerii
Comerciantul rambursează toate sumele pe care le-a primit
drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării,
fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la
data la care este informat de decizia de retragere din contract a
consumatorului în conformitate cu dispozitiile legii.
Comerciantul rambursează sumele menţionate mai sus folosind
aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru
tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord
cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina
consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.
Fără a aduce atingere primului paragraf al prezentei
sectiuni, Comerciantul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în
cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât
livrarea standard oferită de Comerciant.
Cu excepţia cazului în care Comerciantul s-a oferit să
recupereze el însuşi produsele, în cazul contractelor de vânzare, Comerciantul poate
amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul
vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului
conform căreia acesta a trimis produsele către Comerciant, luându-se în
considerare data cea mai apropiată.
Obligaţiile
consumatorului în cazul retragerii
Conform Ordonantei nr. 34/2014, consumatorul suportă doar
costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care Comerciantul
acceptă să suporte acele costuri sau în care Comerciantul nu a informat
consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul
contractelor în afara spaţiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost
livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului,
profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura
lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poştă.
Exercitarea
dreptului de retragere
Consumatorul informeaza PersonalShop.ro cu privire la decizia
de retragere din contract printr-o notificare scrisa la contact@personalshop.ro
Nu sunt produse în această categorie.